loading...
انجمن علمی تربیت بدنی دانشگاه نهاوند
زهرا هاشمی بازدید : 1528 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

ماساژ تایلندی یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین روش های ماساژ درمانی است که در تایلند بیش از 2500 سال قدمت دارد. این نوع ماساژ یک نوع مهارت دست ها می باشد که با استفاده از فشار کششی منفعل و ملایم بر روی قسمت های مختلف بدن به منظور کاهش درد عضلانی، کاهش استرس، بهبود سیستم ایمنی بدن، تسکین تنش عضلانی و مفاصل و رفع خستگی انجام می شود.

دانلود بخش اول (حجم: 418 MB)

دانلود بخش دوم (حجم: 281 MB)

پسورد: ir-dl.com


منبع: ir-dl.com


زهرا هاشمی بازدید : 100 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

یکی از قدم های اولیه برای آغاز یک تحقیق و پژوهش به عنوان مقدمه ی نوشتن مقاله، آشنایی و انتخاب با روش تحقیق مطالعه مورد نظر می باشد. پاورپوینت روش های تحقیق به کوشش وبسایت جامع تربیت بدنی ایران برای استفاده شما عزیزان تهیه شده است.

دانلود پاوروینت روش های تحقیق

رمز فایل: physicaledu.rozblog.com

حجم فایل: فقط 400 کیلوبایت!

تهیه کننده: اکبر فرید فتحی

دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی

 

زهرا هاشمی بازدید : 60 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

اگر آنتی ویروس شما با user و pass های موجود در سایت های مختلف آپدیت نشد و یا پس از آپدیت شدن مجددا به مشکل برخوردید می توانید از آپدیت آفلاین برای آپدیت آنتی ویروس nod 32 استفاده کنید.

معمولا استفاده از آپدیت آفلاین سفارش می شود.

برای آپدیت کردن به روش آفلاین ابتدا باید فایل مورد نظر را دانلود کنید. (فایل آپدیت آفلاین هر چند روز یک بار طبق تاریخ مورد نظر برای دانلود در وبلاگ قرار داده می شود)

ابتدا فایل آپدیت شده آفلاین NOD 32 را دانلود نمائید. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

آموزش تصویری آپدیت آفلاین در ادامه مطلب..

زهرا هاشمی بازدید : 51 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
روز دانشجو
 روز عدالتخواهی و استکبار ستیزی، بر تمامی رهپویان علم و دانش مبارک باد

اگر اجباری كه به زنده ماندن دارم نبود، خود را در برابر دانشگاه آتش می‌زدم، همان‌جایی كه بیست و دو سال پیش، « آذر» مان، در آتش بیداد سوخت، او را در پیش پای «نیكسون» قربانی كردند!


16 آذر از زبان شهید چمران و دکتر شریعتی در ادامه مطلب..

زهرا هاشمی بازدید : 74 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

اولین همایش علمی کاربرد مدیریت ورزشی

دانشگاه پیام نور گرمسار

مهلت ارسال چکیده: 1392/9/30

     سایت همایش

   http://www.sma-pnu.ir

 

اولین همایش جهانی "علم وکاراته"

دانشگاه تبریز

آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش: 29 اسفند ماه 92

سایت همایش

http://karatecongress.tabrizu.ac.ir/fa/index.htm

زهرا هاشمی بازدید : 75 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (5)
               :: انا لله و انا الیه راجعون ::


                و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید...

استاد گرامی، جناب آقای خادمی

درگذشت برادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم روحی آرام و برای جنابعالی و خانواده محترمتان، سلامتی و طول عمر با عزت را از پروردگار متعال خواهانیم.

برای شادی روح این عزیز از دست رفته، فاتحه ای همراه با صلوات تقدیم می کنیم و با هم دعا می کنیم تا خدای بزرگ روحشان را قرین رحمت کند..انشاالله

زهرا هاشمی بازدید : 492 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (7)
                        


متاسفانه با خبر شدیم دوست عزیزمان خانم "مهناز سورانی" از دانش آموختگان ورودی 86 دانشکده تربیت بدنی، هفته ی گذشته بر اثر سانحه تصادف از میان ما پر کشیده است..

خبر درگذشت مهناز، در روز 24 آبان ماه، روز تولدش، آن قدر سنگین است که باورش برایمان غیر ممکن است و زبانمان گویای بیان این غم بزرگ نیست.


مهناز... دلمان برای خنده هایت تنگ می شود.. باور کن باورش سنگین است که نبودنت را باید تحمل نمود..

و چقدر زود و ناباورانه سهم روزهای خوب "یادش بخیر" می شود..


خانواده محترم سورانی، هرچند در برابر تقدیر خدا، چاره ای جز تسلیم و رضا نیست و همدردی در غم از دست دادن مهناز عزیز در واژه ها نمی گنجد، اما... تسلیت واژه ایست کوچک در بزرگی غم از دست دادن مهناز عزیز و دوست داشتنی... . تسلیتی که برخاسته از قلب ماست را پذیرا باشید و ما را در غم از دست دادن مهناز عزیزمان شریک بدانید.

زهرا هاشمی بازدید : 726 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (2)

1. ساعت شش صبح: با ترشح هورمون هیدروکورتیزون اعضای بدن بیدار می شوند و بدن به طور آهسته خود را برای بیدار شدن آماده می کند. متابولیسم به فعالیت درمی آید و برای فعالیت روزانه پروتئین و انرژی ذخیره شده به جریان می افتد.
2. ساعت هفت صبح: هنوز بدن ضعیف است، پس وقت ورزش نیست چون در این ساعت با ورزش فقط به قلب فشار وارد می شود، به جای ورزش صبحانه بخورید چون دستگاه گوارش در این زمان به خوبی کار می کند.
3. ساعت هشت صبح: مقدار زیادی هورمون در این ساعت ترشح می شود، سیگار کشیدن در این ساعت بیشتر از هر ساعت دیگری باعث تنگ شدن عروق می گردد.
4. ساعت نه صبح: بدن سفت و سخت بیدار است
و ...

زهرا هاشمی بازدید : 111 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (2)

با همت انجمن علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه، روز چهارشنبه 1/8/92 برنامه پیاده روی و کوه پیمایی به مناسبت هفته تربیت بدنی، برگزار شد. دانشجویان شرکت کننده در این مراسم ابتدا با حضور در گلزار شهدا، به شهدای گمنام ادای احترام کردند و سپس با حضور در تفرجگاه تپه ابوذر، به انجام ورزش صبحگاهی پرداختند. در پایان مراسم نیز مسابقات طناب زنی برگزار شد که خانم ها مینا صالحی، عاطفه گمار و صفورا چهره آزاد مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.  

  

                 

انجمن علمی تربیت بدنی از همه شرکت کنندگان در این مراسم و همچنین حضور اساتید برجسته گروه تربیت بدنی، جناب آقای خادمی (معاون آموزشی) و سرکار خانم آرین، (مسئول آموزش) تقدیر و تشکر می کند.


سایر عکس ها در ادامه مطلب...


تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
"وبلاگ متعلق به انجمن علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه نهاوند می باشد" ارتباط با اطلاعات پیوندی نا گسستنی دارد، با داشتن اطلاعات می توان ارتباط برقرار کرد و با اطلاعات و ارتباطات، زندگی صورت می گیرد. ما در این وبلاگ قصد داریم با ایجاد محیطی دوستانه و آرام و ارائه اطلاعاتی مناسب جهت پیشبرد اهداف انجمن علمی و گروه تربیت بدنی و رسیدن به گروهی بهتر از لحاظ کیفی و کمی تلاش کنیم و در این راه پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی شما عزیزان هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 506
  • بازدید کلی : 33,723
  • کدهای اختصاصی